A méret és a lényeg

Találtam egy nagyon jó kis cikket a cégek méretéről, sikerességéről és ezek összefüggéséről. Van benne néhány hasznos gondolat:

“Nekünk nincsenek gyáraink, üzemeink, nekünk az embereink vannak. Ha nem tudunk velük jól bánni, akkor egy reggel majd nem jönnek vissza, ezért olyan jó munkahely akarunk lenni, ahová a legjobbak jönnek.” (Balogh Péter, NNG)

“A nagy cégeknek azt érdemes megtanulniuk, hogy vissza kell néha térni a kétkezi munkához, látni kell élő ügyfelet, le kell menni az üzletbe. Túl sok óra megy el meetingekkel és túl kevés a valódi innovációval. Nem szabad elszakadni a beosztottaktól, fontos hogy be tudjanak jutni hozzám, hogy elérhető legyek telefonon akár az ügyfelek számára is.” (Gecser Ottó, PBI)

“… meg kell jutalmazni a munkavállalókat, ha hibáznak – hiszen akár szó nélkül hagyom, akár leszidom, azt büntetésnek élik meg és ezzel már el is veszett az innováció.” (Szelei Szabolcs, Google)

„Ha az emberek nem adják oda a kreativitásukat a fizetésükért cserébe, akkor az a vállalat halott.” (Beskid Vilmos, Ericsson)

Két képes üzenetem is van az Önök számára ebben a témakörben:

http://blogs-images.forbes.com/ekaterinawalter/files/2014/03/everyonesjob.jpg

http://blogs-images.forbes.com/ekaterinawalter/files/2014/03/richards.jpg

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

*