Előrelépés

A tegnapi délutánt egy focibaleset miatt a győri balesetein töltöttük. Szerencsére semmi komoly nem történt, de ehhez kellett egy pár óra 😀

Ami mindenképpen pozitív: van dedikált személyzet a betegfelvételre, tisztaság, elegendő szék és még egy biztonsági ember is, aki szintén tud alapvető információkkal szolgálni. Mindenki nagyon kedvesen bánt velünk.

Amin még lehetne fejleszteni: az egész folyamatban még mindig papírozunk, a betegfelvételnél egy felírótáblára csíptetett nyomtatványon vették fel az adatokat. Mivel a folyamat többi részét végig számítógéppel rögzítették, úgy néz ki, hogy csak ez az első lépés papíralapú. Szerintem sokat segítene egy okos tabletes alkalmazás, ahol TAJ-szám megadásával egy csomó kérdésre ott lenne a válasz . A teljes betegirányítás szóban történik, egyszer csak valaki kilép egy ajtón és mond egy nevet, amit vagy hall az illető, vagy nem. Sokszor megszakad a “patient care flow”, a kezelés szaggatott, várunk, behívnak, röntgen kell, várunk, röntgen, várunk, eredmény, mehetünk haza.

Valamiért kicsit zavaróan sokan voltak a traumatológiai kezelőkben, ennek az oka nem volt egyértelmű számomra. Ahogy az sem, hogy miért tűnt el néha a betegfogadó személyzet… Az pedig vicces, hogy van egy mozgásérzékelővel működtetett automata átjáró, amire ki van írva, hogy belépni tilos, de közvetlenül mellette van egy italautomata. Így ha valaki inni akar egy kávét, akkor kinyílik neki a szigorúan titkos birodalom ajtaja 😀

Az irány kétségkívül jó, a személyzet profinak tűnik, már nem is kellene sok ahhoz, hogy egészen európai legyen az ellátás 😀 Mondjuk azt is hozzátenném, hogy ismerősök elbeszélései alapján kifejezetten kevés “ügyfél” volt ma, és az ismert történeteknél sokkal gyorsabban végeztünk (volt pl. az iskola után bementünk, éjjel egykor végeztünk történet is…).

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

*