Rissz-rossz megoldás

A minap éppen hazafelé tartottam, amikor csengett a telefonom. A kocsiban kihangosítón hallottam, így a cég nevét nem értettem, nekem rissz-rossz piackutató kft-nek tűnt, de ilyen céget nem találtam 😀 Nem is ez a lényeg, a kedves női hang szerint ők az én telefontársaságom megbízásából szeretnék megtudni, hogy mennyire vagyok megelégedve. Nos, most már egyáltalán nem.

Az utóbbi egy-két hónapban számos ügyünk volt a telefontársasággal, amit személyesen intéztünk. Velük vagy az általuk adott telefont gyártó és szervizelő céggel. Személyesen!!!! Azaz ott voltam, lehetett volna engem személyesen kérdezni!!! Miért jobb sok pénzért valaki mással megkérdeztetni ahelyett, hogy ott, az ügyintézés végén tennék fel a kérdést, miszerint mégis hogyan tetszett nekem az egész? Akkor meg is mondtam volna. A telefonban nem mondtam el.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

*