Nehézségek

Olvasom egy konferencia programjában, hogy

“Miért nehéz kialakítani a szolgáltató cégek ügyfélközpontú működését?”

Ez egy előadás címe, tanácsadó lesz az előadó. Csak pár kérdés a sokból, ami eszembe jutott:

Miért? Nehéz kialakítani a szolgáltató cégek ügyfélközpontú működését?

Miért kell ennyire misztifikálni a dolgot? Így többet lehet kérni érte?

Kicsit később a nap során egy újabb téma:

“Miben más az Office terület”

Miért lenne más? A lean tudomásom szerint nem tesz különbséget, alapértékei függetlenek attól, hol alkalmazzák. Az már más kérdés, hogy a szolgáltatás-menedzsment az eléggé eltérhet eszközeiben, módszereiben a termeléstől és még a leantől is, de valamiért az jutott eszembe, hogy nem ez lesz az előadásban kidomborítva. Szégyellem magam, hogy ilyen pesszimista vagyok… vagy realista? Nem is tudom…

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

*